0

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji ventana.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino in rezervacijskim sistemom ventana.si upravlja podjetje VENTANA, MIHAEL KOSTEVC s.p.

Ob registraciji v sistem ventana.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ventana.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.

Košarica in blagajna

Košarica oziroma blagajna imata enako vlogo vsaki navadni trgovini, in sicer shranjujeta izbrane izdelke ter vam kažeta njihovo število ter ceno izdelkov. Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino s pritiskom na gumb za posodobitev. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s klikom na gumb za »briši«.

Postopek nakupa

Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalnem vozičku kupiti, potem pojdite na blagajno. V primeru, da kupujete prvič, lahko opravite hitro in preprosto registracijo ter se prijavite. Možen je tudi nakup brez registracije kjer le vnesete svoje podatke. V naslednjem koraku potrdite naročilo. Temu sledi ažurna potrditev naročila s strani ventana.si, če so izdelki na zalogi oziroma informacija v kakšnem času so dobavljivi.

Plačilo naročenih artiklov je možno na 2 načina:

Dostava

Vse izdelke na zalogi, za katere je označeno, da jih dostavljamo, pošljemo s Pošto Slovenije v 7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila, če je izdelek na zalogi. Ob sobotah , nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod opombe na dnu naročila. Informacije pa so možne tudi po e-pošti info@ventana.si. Prodajamo in dostavljamo izključno na področju Republike Slovenije. Izdelke, ki so pošli, vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z vami. Poklicali vas bomo po telefonu, oziroma vam pisali na vaš elektronski naslov.

Dobavljivost izdelkov

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo.

Stroški dostave in dostava blaga

Dostavo vršimo preko Pošte Slovenije in Intereurope.
Cena dostave je navedena pri artiklih, ki jih dostavljamo oz. se izračuna v nakupnem procesu (košarica).
Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Naročeno blago, ki je na zalogi odpremimo najkasneje v roku 48ur od naročila v primeru delovnega dne, sicer prvi delovni dan. Blago, ki ni na zalogi odpremimo takoj, ko bo na voljo.
 

Informacija o cenah in DDV

Vse navedene cene za izdelke so v evrih in imajo že vključen 22 % DDV. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.

Obveščanje

Spletna trgovina ventana.si vas bo po spletni pošti občasno obveščala o novostih in ostalih zanimivosti. Ne bo pa to prepogosto, saj ne želimo, da bi bilo naše obveščanje vsiljivo ali nadležno. Če ne želite prejemati novic o novih izdelkih, akcijah in podobnem nam pišite na info@ventana.si in odstranili vas bomo iz mailing liste.

Reklamacije

V primeru, da ste prejeli poškodovao blago, le tega takoj reklamirajte. Obvestite na e-poštni naslov info@ventana.si. V kolikor ste prejeli blago z napako, na lastne stroške pošljete izdelek z napako v roku 14 dni na naslov prodajalca. Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun.

Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh OD PREVZEMA obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo vrne v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe po pošti priporočeno kot paket na naš naslov. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Izdelke vrnite na način, kot ste jih prejeli. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa, in izpolnjen obrazec za vračilo blaga na zadnji strani računa. Paketov z odkupnino NE SPREJEMAMO.

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti paketa.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila (celotno kupnine in stroške dostave), ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in prejemu dokazila, da ste blago že s priporočeno pošto poslali na naš naslov.

Način vračila je na vaš TRR (osebni račun), ki ga zapišete v obrazec za vračilo blaga.
Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite nas na telefonsko številko, kjer bomo pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati: Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni sporna, mora prodajalec čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega odstavka.
Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.

Kdaj je napaka stvarna: Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Rok veljavnosti ponudbe

Cene veljajo do objave novih cen v spletni trgovini.

Vračilo kupnine

Kupcu, ki odstopi od naročila vrnemo vsa opravljena plačila. Edini strošek pri odstopu od naročila je strošek vračila blaga. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila.

Vračilo blaga

Kupec s svojim z naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od naročila v 15-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko tudi mi odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon. Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (info@ventana.si), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek vračila blaga nosi kupec. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neodprto, z etiketami in nalepkami in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni po prejemu vrnjenega blaga.

Podatki na straneh

Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poizkušali rešiti sporazumno.

Veljavnost naročila

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 15-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon.

Odveza odgovornosti

Upravitelj spletne trgovine ventana.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da zaradi tiskarske napake pride do neskladja med ceno na spletni strani in veljavno ceno. V tem primeru vas bomo obvestili in težavo poskusili rešiti v korist potrošnika. Čeprav se ventana.si trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno opozoriti, da so fotografije izdelkov le v eni od možnih barv, ostale pa lahko potrošnik izbere v spletni košarici. Prav tako je potisk na izdelkih na prikazni fotografiji izbran naključno (kar je navedeno v opisu izdelka). 

Shranjevanje podatkov o nakupih

Podatki o nakupih so shranjeni na strežniku spletne trgovine. Kopije vaših nakupov lahko naročite po elektronski pošti info@ventana.si.

Varstvo osebnih podatkov

Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)

Za potrebe poslovanja ventana.si oziroma zbira naslednje uporabnikove podatke:

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da se ga kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Dostavni službi posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.

Pritožbe in spori

ventana.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti info@ventana.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Podjetje VENTANA, MIHAEL KOSTEVC s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Opozorilo po ZIsRPS

Ponudnik obiskovalce spletne strani, potencialne in obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.
Naložbo (Vavčer za digitalni marketing izdelava spletne strani, spletne trgovine in rezervacijske platforme) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
×

KOŠARICA

ŽELIM NA BLAGAJNO
NAZAJ K NAKUPOVANJU
×